Voor bedrijven

De trainingen en persoonlijke trajecten worden gegeven volgens De Bon-Vie Methode.
Het doel is om de deelnemer meer persoonlijke kracht te laten ervaren en stress te laten afnemen. En daarmee de persoonlijke balans te herstellen.

De training is opgebouwd uit veel facetten met een gezamenlijk doel: persoonlijke ontwikkeling.
Een hele groep of team kan spanningen ervaren, maar dat begint natuurlijk bij de individuele personen.

De Bon-Vie-Methode zorgt ervoor dat:
Je in drukke tijden de kracht kunt herpakken om je ontspannen te voelen.
Je ervaart meer rust en minder stress
een gevoel van vrijheid en onafhankelijkheid.
Het maakt je een krachtiger persoon
en helpt je de drive in jezelf te vinden.
Het verruimt je bewustzijn
en is een boost voor je persoonlijke ontwikkeling.
Het helpt verwerken en opruimen van persoonlijke processen
en brengt je terug naar wie je werkelijk bent.

De training neemt de tijd voor jou. Want jij bent de kern van alles om jou heen.

Hoe jij de wereld ervaart, bepaald hoe jij je voelt.

Deelname aan de training zorgt voor een frisse blik op het leven en op je werk-leven. De deelnemer zal met meer persoonlijke kracht en met meer inspiratie dan voorheen de training verlaten.

De mogelijkheden voor bedrijven:

*Aanbevolen*
Bon-Vie 2 dagen:
Training van 2 dagen. Van 9 tot 16 uur.
Om daadwerkelijk een (blijvende) verandering en verbetering teweeg te brengen aan de ‘gewoonte’ van een persoon, heb je gewoon wat meer tijd nodig.
Dag 1 is een inspirerende eyeopener!
Dag 2 zorgt voor passie en actie geeft je de moed om zelf het geleerde in de praktijk te brengen.

Mail ons en laat weten waar je naar op zoek bent. We kunnen samen tot een gepaste oplossing komen.

Recensies:

“Fijn om te beseffen dat ik nog op tijd ben en nog actie uit kan zetten om te voorkomen dat ik echt helemaal uitval.”

“Inzicht in de stappen naar mijn doel toe, maakte deze dag bijzonder”

“Ik kan vanuit mijn kern nog meer betekenen zonder zelf daarbij te hoeven lijden.”

“Als je iets wil betekenen voor een ander moet je eerst voor jezelf zorgen. Ik wist het wel, maar was het even kwijt.”

“Ik kwam tot de conclusie dat ik weer blij kan worden van de simpele dingen.”

“Ik ben erachter gekomen waar mijn weerstand zit, en heb stappen gezet om ermee om te gaan.”

“Ik heb inzichten in mezelf gekregen en handvatten om ermee aan de slag te gaan. Ook heb ik de belofte gemaakt om ermee aan de slag te gaan en dat geeft vertrouwen in mezelf.”

“Mensen gaan aan mij merken dat er meer ruimte is, ik ga weer uit de spannings-modus.”

“Ik heb ingezien dat ik moet stoppen met het ‘voeden’ van mijn negativiteit en weerstand.”